Povijest i razvoj TERMOPLIN d.o.o. je društvo u privatnom vlasništvu utemeljeno 1995. godine na adresi T. G. Masaryka 13. Nastalo je na temeljima zanatske radnje vlasnika Josipa Rastovca koja posluje od 1989. godine. Gospodin Rastovac je ujedno direktor i vlasnik poduzeća u 100% udjelu. Područje djelovanja poduzeća je izvođenje i opremanje svih vrsta strojarskih instalacija (instalacije svih vrsta grijanja, plinske instalacije, hlađenja, ventilacije, vodovodne i kanalizacijske mreže …) te proizvodnja ventilacijskih kanala i prateće opreme. Prodaja i distribucija keramičkih pločica, sanitarije, galanterije te kupaonskog namještaja. Danas tvrtka zapošljava 42 djelatnika osposobljenih za izvođenje svih vrsta strojarskih instalacija od montaže i instalacije opreme, do puštanja u pogon, te servisa i redovnog održavanja istih. O kvaliteti izvedenih radova, te zadovoljstvu korisnika svjedoči i referentna lista sa preko stotinu izvedenih objekata. Misija i vizijaMisija poduzeća je da pruži što kvalitetniju uslugu svojim korisnicima, te što veći asortiman proizvoda iz vlastite kao i sekundarne proizvodnje. Poduzeće teži neprekidnom usavršavanju i povećanju kvalitete organizacije kroz sve odjele u poduzeću, a samim time i povećanju opsega poslovanja, kao i cjelokupnom sektoru gospodarstva. Svojom efikasnošću Termoplinov tim se besprijekorno suočava sa brojnim i promjenjivim zahtjevima krajnjih kupaca, ali i globalnog tržišta. Vizija poduzeća je proširenje na strano tržište te biti što konkurentniji, proširenje poslovnog prostora, te samim time i otvaranje novih radnih mjesta. Permanentno obrazovanje sadašnjih i budućih zaposlenika, daljnje zastupanje društveno-odgovornih interesa, te ostvarenje novih poslovnih suradnji u korist i zadovoljstvo obje potencijalne strane. CertifikatiISO 9001-2000 Poduzeće „Termoplin“ je nositelj ISO 9001-2000 certifikata za upravljanje kvalitetom, budući da želi biti prepoznato na tržištu kao pouzdan partner pri izvođenju termotehničkih instalacija. Jedan od ciljeva poduzeća je staviti zadovoljstvo kupaca u prioritet njihovih aktivnosti, te samim time pokazati odanost. Želja im je da im zaposlenici budu što motiviraniji, budući da samim time garantiraju i uspješnost čitave organizacije.
|
Godišnje održavnje sustava za grijanje i hlađenje.
Naručite servis Vaillanta !!!
Narudžbe za servis V...
Poslovni prostor za najam/prodaju
Iznajmljujem...
Web design - CMS - SEO